ki vagyok?
Ismerj meg
Poros-Kiss Izabella vagyok, virtuális asszisztens.
Cégvezetők, vállalkozók időrabló dolgainak megoldásával foglalkozom, távszolgáltatás keretében.
Olyan vagyok, mint egy Jótündér, a túlhajszolt cégvezetők nemszeretem feladatait varázsolom szabadidővé.
Rám van szükséged? Hozz döntést tények alapján.
Elképzeltem a kérdéseid, alias GYIK:
TE: Milyen szaktudással rendelkezel?
ÉN: Az általános adminisztráción és a személyi asszisztencián túl, pénzügyi területen állok rendelkezésedre.
TE: Milyen és mekkora cégeknél dolgoztál?
ÉN: Munkavállalóként előfordultam 2000+ multiknál, 5+ – 15+ kisvállalkozásoknál, voltam rettegett NAV-os a közigazgatásban és önkéntesként beleszagoltam a nonprofit világba is. Van némi rálátásom, hogy melyik formánál mi működik jól és mi nem, illetve, hogy milyen jól működő dolgokat lehet ide vagy oda adaptálni.
Virtuális asszisztensként, főleg egyéni vállalkozók, Bt-k és kisebb Kft-k ügyvezetői az ügyfeleim. Mindannyian több alvállalkozóval dolgoznak együtt, így kihasználva a kiszervezésben rejlő lehetőségeket. Az eddigi és/vagy jelenlegi ügyfeleim az alábbi területeken tevékenykednek: orvosi tanácsadás, marketing kivitelezés, szoftverüzemeltetés, eszköz bérbeadás, terem bérbeadás, termékforgalmazás, IT szekor.
TE: Milyen feladatokban tudsz segíteni?
ÉN: Pénzügyes feladatok (pl: cashflow táblázat kialakítása, vezetése, számlázás, utalások előkészítése, kapcsolattartás könyvelővel, stb), ügyfélszolgálatos / helpdeskes feladatok (email és telefon), közösségi média kezelése (adminisztrátori feladatok, üzleti oldal és csoport kezelése, posztok elkészítése, időzítése, stb) weboldallal kapcsolatos feladatok (pl: weboldalkészítés, karbantartás, posztok ütemezése, új oldalak létrehozása, sales oldalak elkészítése, stb) adminisztrációs feladatok (word, excel, power point, Google docs, sheet)
TE: Kivel dolgozol együtt szívesen?
ÉN: Ügyfeleim, a következő ismérvekkel rendelkeznek: Tudják mit akarnak, képesek a hatékony delegálásra, mindig vannak kitűzött céljaik, amelyek megvalósításán szenvedéllyel dolgoznak. A folyamatos fejlődésre való törekvés alapbeállítás náluk. Szakmai és vállalkozói tudásuk stabil, jövőképük megbízható. A lehetetlen szó nem szerepel a szótárukban. Az automatizálás szívügyük és a rendszereik fejlesztésében hatékonyan tudunk együttműködni. A kölcsönös bizalom és odafigyelés pedig virágzó együttműködéseket eredményez köztünk.
Az alábbi programokkal, szoftverekkel dolgoztam/dolgozom a mindennapokban:
- Irodai alkalmazások: Ms Office / Open Office / Libre Office / Google Drive / OneDrive / Nextcloud
- Levelezőprogramok: Outlook / Gmail / Thunderbird / Webmail / Freshdesk / Bluemail / RoundCube
- Könyvelő programok: Kulcs-soft / RLB / Hessyn / SUP
- Számlázó szoftverek: szamlazz.hu / Billingo / Dimension / SímplBooks
- Egyéb szoftverek: SkyCont
- Fizetési / banki felületek:TransferWise / Stripe / PayPal / Upwork / SímplBooks / Simplepay / Erste / OTP / Takarékbank
- Web: WordPress / Divi / Avada / WooCommerce
- Hírlevél szoftver/CRM: SAPI / MiniCRM
- Social media: Facebook / Instagram
- Képszerkesztés: Canva / Piktochart
- Böngészők: Chrome / Firefox / Vivaldi / Edge / Explorer / Opera
- Kommunikáció: Skype / Viber / Slack / Hangouts / Teams / Meet
- Feladatkezelés: Trello / Zenkit / Jira / ClickUp
- Biztonság: Keepass
- Távoli segítségnyújtás: TeamViewer / AnyDesk
- Rendszerek Windows / Linux / Android
És ami a kedvenc tulajdonságom és a tiéd is lesz, ha együtt dolgozunk, az az, hogy ha valamit még nem tudok, de neked kell benne segítség, akkor azt nagyon szívesen megtanulom. (Persze nem fogok vadászgépet vezetni, vagy felhőkarcolót építeni.) 🙂
Az általam ismert és használt programok:
Kérj árajánlatot kötelezettségmentesen!
Mit gondolnak rólam az Ügyfeleim?
“Iza egy kincs. Az összes olyan nemszeretem, monoton munkát leveszi a vállamról, amit már rég le kellett volna adnom. Így végre arra tudok koncentrálni, ami igazán fontos.“
„A könyvelőm ajánlotta Izát és nem bántam meg, hogy hallgattam rá. A háttérben teszi, amit kell, a számomra idegölő és időrabló rutinfeladatokat látja el nálunk. Ha kérdése van jelzi, nem ül napokig egy feladaton, gyorsan és hatékonyan dolgozik. Előtte nem tudtam, milyen egy virtuális asszisztenssel együttműködni, de ezután merem ajánlani másoknak is.”
“Dinamikusan növekvő cégemben már annyi volt a pénzügyi dolgokkal kapcsolatos munka, hogy csak a szakmai feladatok rovására tudtam kordában tartani. Könyvelőm tanácsára elkezdtem Izával dolgozni, aki teljes mértékben ellátja a cégem pénzügyi adminisztrációját, így újra 100 %-ban a profittermelő tevékenységeimre tudok összpontosítani. Kell ennél több?”
“Azért szeretek Izával dolgozni, mert egyrészt nem kell mindent százszor elmagyaráznom, hanem egyből megérti a feladatokat. Másrészt mindig van ötlete, hogy mit lehetne jobban, gyorsabban csinálni. Én szeretek szabadabb kezet biztosítani neki, így ő is hozzá tudja tenni (és szerencsére teszi is) a saját gondolatait, tapasztalatát. Így nekem se kell mindent az utolsó szögig kitalálnom, és ő is jobban érzi magát a közös munkánk során.”