VÁLLALKOZÓKÉNT Éjjel-nappal dolgozol, semmire nincs időd és úgy érzed mégsem haladsz semmire?

  • Tele vagy frusztrációval, mert soha nem érsz a feladatok végére?
  • A feladatokat nem befejezed, hanem abbahagyod?
  • A termékfejlesztés csak egy elérhetetlen álom a számodra?
  • Az ügyfeleid panaszos leveleket, hívásokat intéznek feléd, rosszabb esetben átmennek a konkurenciához?
  • A családodat csak képeken látod, nincs időd velük lenni?
  • A családod sokszor jegyzi meg, hogy „már megint csak a munka”?
  • Folyton lemondod a közös családi programot?
  • A pihenés csak egy rég elfeledett emlék?

Sorra buknak el a megoldásaid?

  • To-do listák tömkelege vesz már körül? Felírod, rendszerezed, de ebben már el is fáradsz?
  • A feladatokat már el sem kezded? Annyi van, hogy a to-do listákkal is nehéz átlátni?
  • A termékfejlesztés szinte már szitokszóvá vált? Vicsorítasz ha látod, hogy mások megint egy új termékkel jönnek ki?
  • Egyre több az exügyfeled? A konkurenciád zsebe meg csak dagad, szinte messziről is látszik?
  • A családod is csak bosszant? Nem értik, hogy értük dolgozol?
  • A családtagjaid már nem is szólnak semmit? Nem akarják hallani az elutasításod?
  • A közös családi programokra már nem hív senki?
  • A pihenés ideje úgy tűnik soha nem jön már el?

MI LENNE HA AZT MONDANÁM, VAN ERRE EGY SZOLGÁLTATÁS, AMI HATÉKONYAN SEGÍT A PROBLÉMÁID MEGOLDÁSÁBAN?

  • A rutin feladatokat leadhatnád.
  • A szakmai feladatokat végre befejeznéd.
  • Lenne időd a termékfejlesztésre.
  • Nem aggódnál a határidők miatt.
  • Az elégedett ügyfeleid száma folyamatosan nőne.
  • A családod visszakapna téged és boldogan töltené veled az időt.
  • Részt vennél a közös családi programokon.
  • A pihenés az tényleg pihenés lenne.
  • És még folytathatnánk a sort..

Jól hangzik?

a neve: virtuális asszisztens szolgáltatás

Mi az a virtuális asszisztens szolgáltatás? 

Egy olyan varázslat, ami a nemszeretem feladataidat szabadidővé változtatja.

Mikor van rá szükséged?

Ha a céged megállt a fejlődésben, mert a profittermelő tevékenységed helyett adminisztrálsz. Bízd rám az adminisztrációt és állítsd a céged fejlődési pályára.

Hogyan működik?

Mesélsz a vállalkozásodról, a folyamataidról, a nehézségekről és én elmondom, hogyan tudok ezekben neked segíteni.

Ezen a ponton már kapsz egy képet arról, hogy hogyan néz ki majd az együttműködésünk a gyakorlatban.

Ha úgy érzed, hogy szimpatikus ez a megoldás és működik köztünk a kémia is, akkor tovább lépünk.

Adok neked egy egyedi, cégre szabott árat és ha ez is szimpatikus, akkor szerződést kötünk és már indulhat is az együttműködés. 

Milyen feladatokat tudsz kiszervezni?

  • Alap adminisztrációs feladatok
  • Dokumentumszerkesztés
  • Megrendeléskezelés
  • Közösségi média – technikai feladatok
  • Weboldal – blogfrissítés
  • Adatgyűjtés
  • Egyéb technikai feladatok
  • Könyvelési anyag rendszerezése, előkészítése
  • Utalások előkészítése
  • Számlázás
  • Kapcsolattartás a könyvelővel
  • Cash-flow nyilvántartás
  • Határidők figyelése
  • Egyéb pénzügyes feladatok
  • Alap asszisztensi feladatok
  • Fogalalások, rendelések intézése
  • Naptárkezelés
  • Emailkezelés
  • Híváskezelés
  • Határidőfigyelés
  • Egyéb asszisztensi feladatok

 

  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Emailes ügyfélszolgálat
  • CRM rendszerben ügykezelés
  • Megrendelések kezelése
  • Kintlévőségkezelés
  • Egyéb ügyfélszolgálati feladatok

miért bízz meg bennem?

Ismerj meg:

Poros-Kiss Izabella vagyok, virtuális asszisztens.

Cégvezetők, vállalkozók időrabló dolgainak megoldásával foglalkozom, távszolgáltatás keretében.

Olyan vagyok, mint egy Jótündér, a túlhajszolt cégvezetők nemszeretem feladatait varázsolom szabadidővé.

Rám van szükséged? Hozz döntést tények alapján.

Elképzeltem a kérdéseid, alias GYIK:

TE: Milyen szaktudással rendelkezel?

ÉN: Az általános adminisztráción és a személyi asszisztencián túl, pénzügyi területen állok rendelkezésedre.

TE: Milyen és mekkora cégeknél dolgoztál?

ÉN: Munkavállalóként előfordultam 2000+ multiknál, 5+ – 15+ kisvállalkozásoknál, voltam rettegett NAV-os a közigazgatásban és önkéntesként beleszagoltam a nonprofit világba is. Van némi rálátásom, hogy melyik formánál mi működik jól és mi nem, illetve, hogy milyen jól működő dolgokat lehet ide vagy oda adaptálni.

Virtuális asszisztensként, főleg egyéni vállalkozók, Bt-k és kisebb Kft-k ügyvezetői az ügyfeleim. Mindannyian több alvállalkozóval dolgoznak együtt, így kihasználva a kiszervezésben rejlő lehetőségeket. Az eddigi és/vagy jelenlegi ügyfeleim az alábbi területeken tevékenykednek: orvosi tanácsadás, marketing kivitelezés, szoftverüzemeltetés, eszköz bérbeadás, terem bérbeadás, termékforgalmazás, IT szekor.

TE: Milyen feladatokban tudsz segíteni?

ÉN: Pénzügyes feladatok (pl: cashflow táblázat kialakítása, vezetése, számlázás, utalások előkészítése, kapcsolattartás könyvelővel, stb), ügyfélszolgálatos / helpdeskes feladatok (email és telefon), közösségi média kezelése (adminisztrátori feladatok, üzleti oldal és csoport kezelése, posztok elkészítése, időzítése, stb) weboldallal kapcsolatos feladatok (pl: blogposztok ütemezése, új oldalak létrehozása, sales oldalak elkészítése, stb) adminisztrációs feladatok (word, excel, power point, Google docs, sheet)

TE: Kivel dolgozol együtt szívesen?

ÉN: Ügyfeleim, a következő ismérvekkel rendelkeznek: Tudják mit akarnak, képesek a hatékony delegálásra, mindig vannak kitűzött céljaik, amelyek megvalósításán szenvedéllyel dolgoznak. A folyamatos fejlődésre való törekvés alapbeállítás náluk. Szakmai és vállalkozói tudásuk stabil, jövőképük megbízható. A lehetetlen szó nem szerepel a szótárukban. Az automatizálás szívügyük és a rendszereik fejlesztésében hatékonyan tudunk együttműködni. A kölcsönös bizalom és odafigyelés pedig virágzó együttműködéseket eredményez köztünk.

Az alábbi programokkal, szoftverekkel dolgoztam/dolgozom a mindennapokban:

  • Irodai alkalmazások: Ms Office / Open Office / Libre Office / Google Drive / OneDrive / Nextcloud
  • Levelezőprogramok: Outlook / Gmail / Thunderbird / Webmail / Freshdesk / Bluemail / RoundCube
  • Könyvelő programok: Kulcs-soft / RLB / Hessyn / SUP
  • Számlázó szoftverek: szamlazz.hu / Billingo / Dimension / SímplBooks
  • Egyéb szoftverek: SkyCont
  • Fizetési  / banki felületek:TransferWise / Stripe / PayPal / Upwork / SímplBooks / Simplepay / Erste / OTP / Takarékbank
  • Web: WordPress / Divi / Avada / WooCommerce
  • Hírlevél szoftver/CRM: SAPI / MiniCRM
  • Social media: Facebook / Instagram
  • Képszerkesztés: Canva / Piktochart
  • Böngészők: Chrome / Firefox / Vivaldi / Edge / Explorer / Opera
  • Kommunikáció: Skype / Viber / Slack / Hangouts / Teams / Meet
  • Feladatkezelés: Trello / Zenkit / Jira / ClickUp
  • Biztonság: Keepass
  • Távoli segítségnyújtás: TeamViewer / AnyDesk
  • Rendszerek Windows / Linux / Android

 

És ami a kedvenc tulajdonságom és a tiéd is lesz, ha együtt dolgozunk, az az, hogy ha valamit még nem tudok, de neked kell benne segítség, akkor azt nagyon szívesen megtanulom. (Persze nem fogok vadászgépet vezetni, vagy felhőkarcolót építeni.) 🙂

mondok pár okot miért lesz jó neked ha együtt dolgozunk

Sokat spórolhatsz

Szolgáltatásommal megspórolhatod a bérköltségeket (bérszámfejtés, adók,  stb), a használt eszközök költségeit (számítógép, szoftverek, irodai berendezések, telefon, stb), és az irodafenntartás költségeit (bérleti díj, rezsi, stb). Számolgass kicsit. 

Több időd marad magadra

A felszabaduló időben, pénztermelő tevékenységedet végezheted, vagy fejlesztheted magad, többet lehetsz a családoddal, vagy egyszerűen csak pihenhetsz. Te döntöd el, mire fordítod a felszabadult idődet. 

nem fizetsz a kávézásomért

Csak az elvégzett munkáért fizetsz, nem a klasszikus munkaidőért. Azaz, ha egy nap 1 óra 13 percet dolgozom neked, akkor 1 óra 13 percet fogsz kifizetni, nem többet, nem kevesebbet, pontosan annyit, amennyit a kiszervezett feladatokkal töltöttem. 

gyakori kérdések

Számlaképes vagy?

Természetesen számlaképes vagyok. Áfamentes számlát állítok ki és mellékelek hozzá időelszámolást is.

Hogyan méred az időt?

Saját kialakítású időmérő rendszert használok és a munkával töltött perceket számolom. Nem kerekítek, annyit fizetsz, ahány percet dolgoztam. 

Szerződéssel dolgozol?

Szerződéssel dolgozom, amely tartalmaz titoktartási részt is természetesen.

Mikor dolgozol?

Hétköznap dolgozom 9:00 – 16:00 óra között, de vészhelyzetben, munkaidőn túl és akár hétvégén is támogatlak. Napi rutinfeladatokat viszont csak hétköznap látok el!

Döntöttél?