— KOCKÁZATMENTES PRÓBAHÓNAP — 

 

 

 

A legjobb alkalom arra, hogy megtudd,

hová juthat el a vállalkozásod egy virtuális asszisztens támogatásával.

Örülök, hogy itt vagy mert az azt jelenti, hogy fontos neked a vállalkozásod fejlődése és szeretnél tenni is érte. Ez fontos kritériuma annak, hogy együtt dolgozzunk.

Egy hónapig minden munkanapon, 1 órában a te tehermentesítéseden fogok dolgozni. Ez az ígéretem, és ezt be is tartom.

Neked annyi a dolgod, hogy ezt a napi 1 órát azzal töltsd, amivel szeretnéd.

Például:

  • Fejlessz terméket, szolgáltatást
  • Képezd magad
  • Menj el kapcsolatépítő rendezvényekre
  • Légy a családoddal
  • Csak pihenj
  • Amit szeretnél 🙂

Ki vagyok én, mihez értek és miért bízd rám az időrabló feladatokat?

Virtuális asszisztensként már több éve támogatom az ügyfeleimet, de előtte előfordultam 2000+ multiknál, 5+ – 15+ kisvállalkozásoknál, voltam rettegett NAV-os a közigazgatásban és önkéntesként beleszagoltam a nonprofit világba is. Van némi rálátásom, hogy melyik formánál mi működik jól és mi nem, illetve, hogy milyen jól működő dolgokat lehet ide vagy oda adaptálni.

Virtuális asszisztensként, főleg Bt-k és kisebb Kft-k ügyvezetői az ügyfeleim. Mindannyian több alvállalkozóval dolgoznak együtt, így kihasználva a kiszervezésben rejlő lehetőségeket. Az eddigi és/vagy jelenlegi ügyfeleim az alábbi területeken tevékenykednek: orvosi tanácsadás, marketing kivitelezés, szoftverüzemeltetés, eszköz bérbeadás, terem bérbeadás, termékforgalmazás.

 

Miben tudok neked segíteni?

 

  • Pénzügyes feladatok (pl: cashflow táblázat kialakítása, vezetése, számlázás, utalások előkészítése, kapcsolattartás könyvelővel, stb)
  • Ügyfélszolgálatos / helpdeskes feladatok (email és telefon),
  • Közösségi média kezelése (adminisztrátori feladatok, üzleti oldal és csoport kezelése, posztok elkészítése, időzítése, stb)
  • Weboldallal kapcsolatos feladatok (pl: weboldalkészítés, karbantartás, posztok ütemezése, új oldalak létrehozása, sales oldalak elkészítése, stb)
  • Adminisztrációs feladatok (word, excel, power point, Google docs, sheet) 

És ami a kedvenc tulajdonságom és a tiéd is lesz, ha együtt dolgozunk, az az, hogy ha valamit még nem tudok, de neked kell benne segítség, akkor azt nagyon szívesen megtanulom. (Persze nem fogok vadászgépet vezetni, vagy felhőkarcolót építeni.) 🙂

Mikor érdemes igénybe venned a próbahónap szolgáltatásomat?

Akkor,

  • ha tele vagy frusztrációval, mert soha nem érsz a feladatok végére,
  • ha az üzlettársaid, partnereid sorban tűnnek el az életedből, mert nem tudsz érdemi időt velük tölteni,
  • ha az ügyfeleid panaszos leveleket, hívásokat intéznek feléd, rosszabb esetben átmennek a konkurenciához,
  • ha a feladatokat nem befejezed, hanem abbahagyod,
  • ha a családod sokszor jegyzi meg, hogy „már megint csak a munka”,
  • ha a párod vagy gyermeked (gyermekeid) szeméből folyamatosan a csalódottság árad feléd, mert megint lemondtad a közös programot,
  • ha a családodat csak képeken látod, nincs időd velük lenni.

Milyen feladatokat tudsz nekem kiszervezni?

  • Alap adminisztráció
  • Szerződés-, árajánlatírás
  • Ügyfélszolgálat (email, telefon)
  • Adatgyűjtés
  • Facebook oldal, csoport kezelése
  • Posztok elkészítése, időzítése
  • Weboldalra blogcikkek feltöltése, szerkesztése
  • Egyéb feladatok, megbeszélés szerint

Mit gondolnak rólam mások?

“Iza egy kincs. Az összes olyan nemszeretem, monoton munkát leveszi a vállamról, amit már rég le kellett volna adnom. Így végre arra tudok koncentrálni, ami igazán fontos.

anyagyere.hu

 

Dr Dénes Ivett

Anya,gyere! Babaalvás Tanácsadás ügyvezetője

“Dinamikusan növekvő cégemben már annyi volt a pénzügyi dolgokkal kapcsolatos munka, hogy csak a szakmai feladatok rovására tudtam kordában tartani. Könyvelőm tanácsára elkezdtem Izával dolgozni, aki teljes mértékben ellátja a cégem pénzügyi adminisztrációját, így újra 100 %-ban a profittermelő tevékenységeimre tudok összpontosítani. Kell ennél több?”

Budai Media Kft

Budai Dániel

CEO

“Azért szeretek Izával dolgozni, mert egyrészt nem kell mindent százszor elmagyaráznom, hanem egyből megérti a feladatokat. Másrészt mindig van ötlete, hogy mit lehetne jobban, gyorsabban csinálni. Én szeretek szabadabb kezet biztosítani neki, így ő is hozzá tudja tenni (és szerencsére teszi is) a saját gondolatait, tapasztalatát. Így nekem se kell mindent az utolsó szögig kitalálnom, és ő is jobban érzi magát a közös munkánk során.”

SkyCont

Váradi Ákos

Alapító, tulajdonos

Mire számíthatsz a próbahónap alatt?

  • Az első óra egy konzultáció lesz, a kiszervezett feladatok átbeszélése lesz a téma. Ez az óra ingyenes, tehát az első napon 2 órát fogok neked dolgozni, de csak egyet kell fizetned.
  • Megbeszéljük, hogy mi a legégetőbb és legkönnyebben delegálható feladat, ami egyben jelentős energiafelszabadítással jár számodra. Ez lehet egy nagyobb, több kisebb, a te igényed alapján állítjuk össze.
  • Napi 1 órát csak a te vállalkozásodban lévő feladatokkal fogok eltölteni.
  • A megbeszéltek alapján minden nap elvégzem a feladatokat és visszajelzek számodra, hogy készen van. (Általában emailben kommunikálok az ügyfeleimmel, így mindenről lesz írásos dokumentáció.)
  • 1 hónap alatt ki tudod próbálni, hogy mennyire válik be neked a közös munka velem, illetve egyáltalán, hogy tetszik-e a virtuális támogatás. Szerintem fog.
  • Az egy hónap elegendő arra, hogy lásd működik-e nálad ez a forma, jobban érzed-e magad. Merem állítani, hogy az első pár napon, már előveszel majd egy lapot és írod, hogy még ezt is és ezt is és ezt is ki tudom szervezni.

Hogyan tudod igénybe venni a próbahónapot?

  • A lap alján található megrendelő űrlap kitöltésével tudod megrendelni a szolgáltatást.
  • Itt be fogom kérni az adataidat a szerződés megkötéséhez.
  • Elküldöm emailben számodra a szerződést, amit átolvasás után aláírva, scannelve kérek visszaküldeni emailben.
  • Emailben elküldöm számodra a számlát, amit előre utalással tudsz kifizetni.

Mi történik a fizetés után?

  • Amint az összeg megérkezik a számlámra, postára adom a szerződésed 2 példányban, általam aláírva, amit kérlek, hogy te is írja majd alá és postafordultával küldj vissza a számomra.
  • Az utalás beérkezése után emailben, vagy telefonon megbeszéljük az első konzultáció időpontját.
  • a konzultáción megbeszéljük a feladatokat, amiket ki szeretnél szervezni.
  • A konzultáció után elkezdjük a közös munkát. A próbahónap havi 20 órát, azaz napi 1 órát foglal magában, 20 munkanapon keresztül.

Mennyibe kerül a próbahónap?

A próbahónap óradíja kedvezményesen 4 000 Ft/óra.

Azaz, az átlagos havi 20 munkanappal számolva, kereken 80 000 Ft-ért tudsz magadnak szabadidőt vásárolni.

Miért éri meg neked? 

Mert kozkázatmentesen kipróbálhatod!

EXTRA GARANCIA

100 % pénzvisszafizetési garancia

Ha a 4. óráig jelzed, nekem emailben, hogy nem vagy elégedett, akkor visszafizetem a teljes árat. Ezt azért merem bevállalni mert tudom, hogy milyen vagyok, hogyan végzem a munkám. Az ügyfeleim ügyeit magaménak érzem és a legnagyobb odaadással, diszkrécióval látom el. Akinek ez is kevés, annak sajnos nem én vagyok az embere, így őt elengedem és visszaadom a szolgáltatás árát.

Mi történik, ha letelik a próbahónap?

A próbahónap vége előtt 1-2 nappal el kell döntened, hogy szeretnél-e tovább velem dolgozni.

Ha nem, akkor elválnak útjaink. Gazdagabb lettél a megszerzett tapasztalatokkal és akár folytathatod egyedül, akár tudsz másik asszisztenst választani, aki jobban megfelel neked.

Ha úgy érzed, hogy jó irányba indult el az életed, és szeretnél tovább velem dolgozni, akkor a menetrend a következő:

  • megbeszéljük, hogy milyen feladatok maradnak, miket akarsz még mellé kiszervezni
  • adok egy egyedi árajánlatot, ami kedvezőbb a próbahónap óradíjánál
  • megkötjük az állandó szerződésed
  • folytatjuk a közös munkát

De ez már egy másik történet.

Ha úgy érzed, ez a neked való, akkor töltsd ki a lenti űrlapot és csapjunk a lovak közé.

Ne feledd, Kockázatmentes próbahónapot vásárolsz, 100 %-os pénzvisszafizetési garanciával. Nincs veszítenivalód, csak nyerhetsz! Várom a kitöltött adatlapod.

FONTOS!

Amennyiben nem kapsz tőlem levelet 1 munkanapon belül, kérlek, hogy először nézd meg a spam mappádat, és/vagy hívj telefonon a +36 70 574 14 99 -es számom. Munkaidőben 9-16 óra között tudom fogadni a hívásod.